Bolivya normale dönüyor: Düzen sağlandı

Bolivya Devlet Başkanı Rodrigo Paz, ülkenin yönetimsel başkenti La Paz’da konuştu. Paz, 20 Haziran’da ilan edilen olağanüstü halin (OHAL) ardından güvenlik güçlerinin ülkede kamu düzenini yeniden sağladığını belirtti. Yaklaşık 1,5 ay süren yol kapatma eylemlerinde kurulan barikatların tamamen kaldırıldığını ifade eden Paz, ülkenin bu tür krizleri geride bırakması gerektiğini vurgulayarak, tüm Bolivyalıların kalkınmadan pay aldığı bir ülke inşa etmeyi hedeflediklerini söyledi. Haberlerimizi Google’da Takip Edin En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin. Google’da tercih edilenkaynak olarak ekleyin OHAL’in bir süre daha devam edeceğini aktaran Paz, “Düzene sokulması gereken daha çok şey var.…